5 książek, na których premiery czekam z niecierpliwością



Czołem, książkoholicy! Z racji tego, że obecnie nic nie czytam, bo nie mam czasu, postanowiłam dodać "luźny" post, w którym wymienię 5 książek, które mają mieć premierę jeszcze w 2015 roku i bardzo niecierpliwie ich wyczekuję. Może znajdą się osoby, które również nie mogą się doczekać wydania tytułów, które zaraz wymienię? Zobaczymy c:
Kolejność przypadkowa.


1. Rick Riordan - "Miecz lata" (PREMIERA: 22 PAŹDZIERNIKA 2015)


"Magnus Chase zawsze sprawiał kłopoty. Od tajemniczej śmierci matki mieszkał samotnie na ulicach Bostonu, przeżywając dzięki sprytowi, który pozwalał mu być zawsze o krok przed policją i kuratorami. Pewnego dnia odnalazł go wuj – chłopak nigdy wcześniej go nie widział, ale matka mówiła, że jest niebezpieczny. Wuj wyjawił mu niezwykły sekret: Magnus jest synem nordyckiego boga. Mity wikingów są prawdą. Bogowie Asgardu szykują się na wojnę. Trolle, olbrzymi i jeszcze gorsze potwory budzą się na dzień ostateczny.
Aby zapobiec Ragnarokowi, Magnus musi przeszukać Dziewięć Światów i znaleźć broń zaginioną od tysięcy lat. Kiedy atak ognistych olbrzymów zmusza go do wyboru między własnym bezpieczeństwem a życiem setek niewinnych ludzi, Magnus podejmuje śmiertelnie niebezpieczną decyzję. Czasami jedynym sposobem na rozpoczęcie nowego życia jest śmierć…"

Mitologią nordycką pasjonuję się dobre kilka lat i wszystko co z nią związane musi wpaść w moje ręce. Kiedy zobaczyłam, że uwielbiany przez wszystkich Rick Riordan rozpoczyna nową serię, tym razem o bogach Asgardu pomyślałam, że nie przejdę obok niej obojętnie. Mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę.


2. Oliver Bowden - "Assassin's Creed: Podziemie" (PREMIERA: 5 LISTOPADA 2015)



"Zhańbiony asasyn. Tajny agent. Misja - odkupienie.
Londyn, rok 1862. Rewolucja przemysłowa trwa, powstaje pierwsza podziemna kolej. Kiedy w tunelu zostaje znalezione ciało, rozpoczyna się najnowszy, zabójczy rozdział odwiecznej wojny między asasynami a templariuszami.Działający potajemnie asasyn skrywa mroczne sekrety. Jego misją jest pokonać templariuszy i pozbawić ich pełnej kontroli nad stolicą narodu.Wkrótce Bractwo dowie się, że jest to Henry Green, mentor Jacoba i Evie Frye. Ale teraz jest on po prostu Duchem."

Jestem wielką fanką serii gier "Assassin's Creed" jak i twórczości Oliver'a Bowden'a, która opiera się właśnie na wspomnianej serii stworzonej przez Ubisoft. Nie ma takiej opcji, żebym nie zaopatrzyła się w ten tytuł od razu po premierze, czy jakby była taka możliwość - przed. 






3. Trudi Canavan - "Anioł Burz" (PREMIERA: 28 PAŹDZIERNIKA 2015)



"Tyen naucza magii mechanicznej w Liftre – powszechnie poważanej szkole. Dociera tam wieść, że Raen, najpotężniejszy mag i władca wszystkich światów, powrócił po długiej nieobecności. Nauczyciele i studenci uciekają, gdyż w Liftre uczono zakazanej przez Raena magii, w przekonaniu że ten nie żyje. W jednej chwili Tyen traci dom i cel… Pozostaje mu jedynie złożona Velli obietnica przywrócenia jej cielesnej postaci.
Raen odzyskuje władzę, a wokół wzbiera bunt, Tyen zaś musi postanowić, do czego jest w stanie się posunąć, by dotrzymać danego Velli słowa.
Po pięciu latach spędzonych wśród tkaczy gobelinów w Schpecie w spokojne życie Rielle wkracza wojna. W obliczu porażki i nieuchronnej okupacji wszyscy ze zdumieniem obserwują, jak wrogie wojska wycofują się, a do bram miasta zbliżają się trzy postacie – w czarnych włosach jednej z nich pobłyskują niebieskie refleksy. Przeszłość dziewczyny z dalekiego kraju i jej magiczne zdolności to nie wszystkie sekrety, jakie mógłby wyjawić tajemniczy przybysz…
Anioł zamierza wrócić do swojego świata i pragnie zabrać Rielle ze sobą."

Po cichu liczę na kolejne spotkanie z Trudi po premierze "Anioła Burz". Okładka jest po prostu przepiękna a to co kryje się pod nią, a właściwie będzie kryć, zapewne jeszcze piękniejsze. Tego oczywiście oczekuję i coś czuję, że się nie zawiodę.


4. Jo Nesbø - "Więcej krwi" (PREMIERA 21 PAŹDZIERNIKA 2015)


"Jon ucieka przed zemstą Rybaka, najważniejszego gangstera w Oslo, którego zdradził. Kieruje się na daleką północ Norwegii i ukrywa się w leśnej czatowni, gdzie pomaga mu tylko Lea, samotna matka i jej syn, Knut. Słońce północy, które nigdy nie zachodzi, powoli doprowadza mężczyznę do obłędu, a ludzie Rybaka są coraz bliżej..."

Muszę, po prostu muszę mieć tą książkę. Fabuła wydaje się być bardzo ciekawa i mam nadzieję, że "Krew na śniegu" była tylko rozgrzewką a "Więcej krwi" będzie wiele lepsza. Bardzo na to liczę. No i okładka - jest wspaniała, zakochałam się w niej. Słowa "Polowanie nigdy się nie kończy" utknęły mi w głowie i bardzo zaintrygowały, przez co czekam na "Więcej krwi" z jeszcze większą niecierpliwością.








5. Paweł Kornew - "Lodowa cytadela" (PREMIERA 2 PAŹDZIERNIKA 2015)

"Przygranicze to parę miast kilkadziesiąt lat temu wyrwanych z naszego świata i przeniesionych do krainy wiecznego mrozu. Dziwne miejsce, w którym przez większą część roku panują chłody i wieją lodowate wiatry, a ludzie nabywają magicznych zdolności, co czyni ich bardziej niebezpiecznymi od uzbrojonych po zęby bojowników.
Lecz człowiek umie przystosować się do każdych warunków, więc Jewgienij Apostoł już dawno przestał żałować, że trafił do Fortu - dawnego prowincjonalnego miasteczka, które stało się centrum cywilizacji na tej pokrytej śniegiem ziemi. I nawet kiedy przyszło wziąć nogi za pas, aby ratować skórę przed najemnymi zabójcami, przede wszystkim pomyślał o tym, jak nie zmarnować szansy na życiowy interes".


Właśnie na to czekałam! Książka w mroźnych klimatach o tematyce postapo. Premiera już tak niedługo, nie mogę się doczekać! No i okładka jest przecudna. 




Post oznaczyłam jako TAG, bo nie mam innej możliwości a poza tym można to potraktować jako TAG. Nominuję wszystkich, którzy chcą pochwalić się swoimi planami dotyczącymi 5-ciu książek, które niedługo będą mieć swoje premiery. 

Pozdrawiam wszystkich książkoholików i życzę czytelniczego tygodnia ^^
SHARE

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

12 komentarze:

  1. Najbardziej zaciekawiła mnie książka "Więcej krwi". Będę na nią czekać z niecierpliwością ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować kiedyś przeczytać Assasina ;)

    http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z powyższych czekam tylko na "Magnusa Chase", bo jestem wielką fanką twórczości Ricka Riordana ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu zabrać się za książki Trudi Canavan i Jo Nesbø, bo aż wstyd...! Miecz lata natomiast brzmi zachęcająco.

    medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o żadnej z wymienionych wyżej książek.
    Pozdrawiam.
    Między Stronami

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam oczywiście na Ricka Riordana, z każdą kolejną książką kocham go coraz bardziej :)
    I oczywiście w planach mam najnowszą powieść Jo Nesbo. Uwielbiam jego twórczość, więc "Więcej krwi" to dla mnie pozycja obowiązkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnej z tych książek. Oby każdą udało Ci się przeczytać,

    OdpowiedzUsuń
  8. Rick *-*
    Nie dziwię się, ze sie nie możesz doczekać. Znam tylko niektórych autorów, ale na pewno wato ;p

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również chętnie sięgnę po trzy pierwsze pozycje. Jestem ciekawa jak poradzi sobie Trudi Canavan, którą pokochałam z osiem lat temu, ale od tamtej pory nie miałam styczności z jej twórczością.
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czekam na "Anioła Burz". Uwielbiam książki Canavan :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czekam na "Wszechświaty - Utopia" :D chcę poznać zakończenie trylogii, mimo iż druga część jakoś mnie nie zachwyciła :)

    http://zaczarowana-me.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  12. "Anioł burz" ma taką okładkę, że od razu chciałabym wziąć do ręki i zacząć czytać. Ciekawe, czy treść jest równie fascynująca. :-)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl